Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Πώς δρουν οι πορτοφολάδες στην Πλατεία Βικτωρίας


"Παρακαλώ πολύ δώστε προσοχή στο παρακάτω όσοι χρησιμοποιείτε τρένο και δη κατεβαίνετε στο σταθμό της Πλατείας Βικτορίας , για να αποφύγετε τους ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΔΕΣ που δρουν ανεξέλεγκτα στον συγκεκριμένο σταθμό....
Οταν κατεβενετε απο το τρενο και πατε προς τις ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ , σχεδον παντα υπαρχουν 1-2 τυποι στην αρχη των ΚΥΛΙΟΜΕΝΩΝ που βγαζει στην εξοδο ειτε προς την πλατεια ειτε στην χευδεν, που κοζαρουν τον κοσμο με ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ στο χερι η σε στυλ eastpak, και στον ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟ που δημιουργειται κολλανε διπλα στα θυματα και βαζουν χερι σε τσαντες,τσεπες.
Επαναλαμβανω ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΚΥΛΙΟΜΕΝΩΝ.

Οι συγκεκριμενοι τυποι ειναι συνηθως μαυριδεροι κ σουλατσαρουν ακομα κ μεσα στον σταθμο, ειναι εντελως ξεκαρφωτοι κ δεν χρησιμοποιουν σχεδον ποτε το τρενο. Απλα σταμπαρουν ποιος ειναι αφηρημενος, ποια κοπελα εχει την τσαντα της αντι για μπροστα πισω, ποια κοπελα την εχει ξεχασει ανοιχτη.

Η συμβουλη μου ειναι να χρησιμοποιειτε τις σκαλες, η αν αποφασισετε να πατε απο τις κυλιομενες να περιμενετε να αδειασει ο πολυς ο κοσμος κ μετα να ανεβειτε απο αυτες.
Απο τους security μην περιμενετε να κανουν τιποτα, γιατι οπως μου ειπε ενα παλικαρι κ ειμαι μαζι του 100%, " Εγω τους ξερω αλλα ειμαι εδω κ καθε μερα. Αν δεις καποιον πιαστον εσυ κ εγω θα φωναξω την αστυνομια."
Ποσο δυσκολο ειναι να υπαρχουν εστω κ οι 2 μπατσοι στις εξοδους η ακομα και μεσα στον σταθμο, απο τις 5 που ξεκινανε τα δρομολογια,μεχρι κ τις 12 που τελειωνουν?

Παρακαλω πολυ διαδωστε το σε οσους ξερετε οτι χρησιμοποιουν τρενο, κ οσοι εχετε πεσει θυμα καντε κ μια γυρα σε αυτα τα μαγαζακια που εχουν μεταχειρισμενα κινητα στην περιοχη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου